Förlåt Mami..






Ubicumque sum, tu semper mecum es.







Du är det finaste som finns mamma,
jag vore ingenting utan dig.
Snälla väck mig och säg att det är en dröm,
Jag älskar dig mamma snälla kan du förstå?
Förlåt för allt jag gjort mamma, förlåt för allt som hänt,
trodde aldrig att det kunde skapa ngt såhär stort..
Men du har stöttade mig ändå,
även fast det var du som fick skiten,
det är du som visat vem jag är,
det är tack vare dig som jag mår bra idag.
Bara för din skull jag har förändrats,
Du har alltid, verkligen alltid funnits där,
aldrig gett upp, du fanns när inte pappa fanns,
Jag hatar att höra dig gråta, hatar att se dig ledsen.
Därför har jag slutat att få dig ledsen..
Älskar dig enormt mycket mamma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0