IdaKenell'(L)

Ida Kenell-

Älskliing.. vet inte vart jag ska börja,

3 år snart, sjukt asså.. känns som jag har kännt dig hela livet,

du är den enda jag tror på gumman, du är allt jag har!

Har så sjukt många minnen med dig..

men sommaren-10 var nog den sjukaste i mitt liv, haha. <3

Klarar inte en endaste dag utan dig,

hatar när du ska dra hem oså..

Hatar att säga hejdå till dig, för jag vill alltid ha dig här!

Vill, och hoppas att vi kommer hålla föralltid,

för båda vet, att vi klarar VAD som helst, bara vi är tillsammans<3

Älskar dig, vad som än händer bästavän <3

''har man hittat drogen så släpper man den inte i första taget...''

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0