fixat ännu mer :)!

Tja! (:
Fixat ännu mer på bloggen, som ni kanske ser.. (y'
Men har ett problem,
stilmallen är assvår att läsa nu och jag hittar headern,
men inte hur man ändrar storleken?
eller asså när jag ändrar height och det så märks ingen skillnad...?
Om någon vet hur jag ska göra kan dom kommentera! :)
Skulle va riktigt gulligt.
Idag har typ Jonas och Emma och Sara varit här ett tag, :)
Och tror jag ska träffa Markus när han kommer hem om han orkar :D
Sen kaaanske alex kommer ikväll. ^^
Och imorgon drar jag till motala till babe! <3
Asnice! :D
Men jag bloggar mer senare om jag inte har något att göra..
annars hör ni av mig imorn, pusshej ! :)





love u honey!  (L)





Kommentarer
Postat av: M.k

Tjaaaa!<3

2011-01-08 @ 04:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0