09/01-11

Hejsan! ;D
Haha glömde publicera senaste inlägget.. så det fick jag göra nu, om ni undrar. :)
Aja, blev en jäääävla natt asså. -.-
Träffade Alva och Fanny med Ida, för vi skulle snacka..
Jag kunde ju ta henne verbalt hur lätt som helst,
men hennes ordförråd tog ju slut sen.. så hon hoppade på mig och försökte strypa mig. ^^
Sen ringer idioten snuten? Hon som kommer åka dit för misshandel bara ju.. :)
Hade hon aldrig ringt hade jag aldrig anmält henne, men hon gjorde det.
Så hon får skylla sig själv. + Att alla min bröder och systar och andra vänner hatar henne,
ännu mer nu!
Aja ska inte ''vika ut'' det här kanske. Får ta det face to face igen..
Om jag inte lyckas ignorera igen. ^^
Aja.. kom ju till Motala igår. :)
Sen drog jag till Ida, sen hände det där.
Så snuten skjutsa hem mig, fick Ida följa med?NEJ. </3
Sen fick jag lite psykbryt så ambulanspersonal kom hit?!
Men jag vägrade snacka med någon.. Ville bara ha Ida så mamma hämtade henne,
sen blev allt bra! :D
Vaknade typ 2 imorse, MISSADE FÖRSTA TRÄNINGEN!! :'(
Aja.. kanske ska till Emma sen också! :)
Men får se.. bloggar kanske mer sen.
´Pusshej mina söta läsare!



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0