cherleeader..?

Hej!
Hittade en kommentar nu,



Har faktiskt inte skrivit ut det här i bloggen.
Kanske pga att mitt beslut inte varit solklart..
Men,men.. Jag har i alla fall slutat (tillfälligt iaf).
Känner att det skulle bli för mycket press om jag fortsatte i höst,
för att jag ska kunna dubbla mina betyg i skolan x10.
Fick nämligen 25 poäng i år.
Dåligt jag vet. Dock var jag sjukskriven största delen av 8:an
Och hade praktik i stort sett hela våren.
Men nu va ämnet cheer!! Jag tror att jag kommer att börja träna snart
igen.. Måste bara fixa biten med skolan först. (:
Så nu har ni fått det klart för er i alla fall. ha det!<3





Känner mig fortfarande som en om jag får vara ärlig. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0