(L)

hejj :)
jag har typ damp nu, min hårfärg går ffs inte ur :'(
haha, jag får asså gå runt med grönt,rosa hår?:s
DAAAAMMMPPPP!
men det va kul idag ändå... :)
gick upp typ 05:05
och nej, det är inte tidigt, det är fan sovmorgon för mig-.-
alltså försov jag mig i 35 minuter... stressigt som fan ;o
men ändåå, så åkte jag till ida, sen åkte vi till alva
så färgade vi håret och det, sen kom davin,
sen sminkade vi os, haaha.
men aa, så åkte vi till skolan, så va de massa skit o grejjer,
pallar nt förklara -.-,
men så , ahmen det va rätt kul ändå ;p
så nu så har jag duschat, tagit bort sminket oså
och bilderna kommer senare! :)
men haha, det kommer komma ngra bilder från i vintras, här nere nu (aa)
hitta massa skit och jg måste ju lägga upp de ngnstans? :D
så pusshej<3

________________________________________________________________




~ vintras ~
haha, fan vad man såg ut



~ vintras ~
höhum, som saagt :D..



~ vintras ~
haha, så sötaa (a)



~ vintras ~
haha, snyygg catti :D



~ vintras ~
isak är inget undantag heller, skitsnyggt :D



~ vintras ~
okej, nu blev det lite pinsamt haha, FYFAN vad ful jag va :D



~ vintras ~
mys ;dd



~ vintras ~
haha söt jag är (y)



~ vintras ~
när vi ställer oss och tar kort framför en julgranskula, kan till och med den vinna
vilken skönhetstävling som helst!;)



~ vintras ~
haha, äre nu jag ska erkänna att jag var fjortis, eller? xd



~ vintras ~
fett cool bild :o


~ vintras ~
fuul





~ vintras ~
haha  xd




~ vintras ~
haha, tror jag?




~ vintras ~
haha fett göll :D




~ vintras ~
nått?




~ vintras ~
haha söta vi är (a)




~ vintras ~
fina..ben ^^




~ vintras ~
kolla bort om du hinner, du lär tjäna på det sj -.-




~ vintras ~
nyårsafton (a)




~ vintras ~
haha fett tuffa ju :D





~ vintras ~
hahha,söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0