Ida Kenell<3

du betyder allra mest för mig älskling.
ingen kommer någonsin kunna ta din plats,
utan dig klarar jag mig inte,
du är mina andetag, hela mitt hjärta
jag klarar mig inte utan dig...
just nu saknar jag dig så sjukt mkt,
jag önskar att jag fick va hos dig hela tiden,
dag&natt, alltid
du får mig vilja stanna kvar,
du är min livskraft, min ork och mitt hopp genom det svåra.
jag vet att du också går igenom en svår tid,
och jag vet hur det är.
och jag lovar att jag ska stötta dig, och finnas för dig...
livet ut
för dig släpper jag aldrig, det ska du veta
och om jag någon gång sårar dig,
eller gör illa dig,
kommer jag aldrig, aldrig någonsin kunna förlåta mig själv
för älskling, jag kan inte leva utan dig,
vi ska gå hand i hand, livet ut, nu och föralltid.
jag önskar att man bara kunde glömma,
men visst, vi har våra stunder
förlåt älskling,
men tillsammans klarar vi allt,
och tillsammans ska vi också skapa vår framtid
det allra vackaraste som finns, det är du ida
mitt hjärta slår för dig älskling.
lämnar du mig, slutar det slå
det finns så mycket jag vill säga.
för du är världens underbaraste
och du ska veta, att du har hjälpt mig långt
och du berättar o visar alltid att du älskar mig,
och det betyder mer än du kan förstå
jag gör allt för dig,
inget annat betyder lika mycket som dig,
om du skulle dö, skulle jag ge dig mina andetag,
min kärlek t dig går inte att beskriva i ord,
jag vill inte ens tänka tanken på att förlora dig,
för jag älskar dig så sjukt fkn mkt,
jag kan inte ge dig mkt, men jag kan ge dig mig,
jag älskar dig, världens bästa vän! <3

Kommentarer
Postat av: Snubben med finnar.

de e la ändå ba skönt att inte ida är här? xp

2010-09-27 @ 21:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0