allt jag ber om

tja :D
haha jag typ somnar :(..
astrött
men iaf, idag hade vi ju prov :D
och de gick fan bra. så bäst är jag! :D
haha, men efter skolan då, så åkte jag hem
och åt och packade och det sen åkte jag till ida,
och vi åkte ner till sporthallen och tog bussen till
linköping, så kom vi en timma innan tträningen igen :D
mysigt, ahah :)
men sen efter träningen så gick vi med...
asså jag suger på namn :(
amanda och.. minns inte men kommer nog på det sen :)
haha, så dum är jag xd
men jao, så åkte vi hem till motala,
så hämta mamma oss,så skjutsa hon hem ida
sen va vi på östenson så kom marcus förbi,
så vi skjutsa hem han,
sen gick jag hem och duschade och satte mig vid datan,
och nu är jag stendöd. så godnatt,
puss §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0