26/9-10

hej :)
tänkte bara skriva lite kort nu då,
så börjar med dagen :)
först så vakna jag typ 9,
så låg jag i sängen till 12 typ xd
sen åkte jag till ida och vi tog bussen in
till linköping, eller vi cykla först in till stan haha.
aa, så kom vi typ fram till hallen 1 timma innan träningen,
men det va ngn som släppte in oss så vi slapp frysa haha :D
sen efter träningen så gick vi först till resecentrum med amanda,
så köpte vi dricka typ xd
sen tog vi bussen hem, haha kunde fan inte sluta garva (A)
haha, så träffa vi på gustaf på bussen :D
sen cykla vi hem och jag har typ träningsvärk i vänstra armen :(
fyfan :D
men ändå, nu ska jag fan sova.
pusshejdå :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0