16/9-10

hejsan ;p,
jag kom precis hem nu, eller asså jag har väntat på
att ngn ska komma hem och låsa upp den fkn dörren åt mig sen 6,
så jävla kallt..:(
daaagen då,
först vakna jag, tog bussen till skolan,
först hade vi ngn jävla städgrej, så vi skulle sudda på väggaar o massa ;ss
aja, sen så vare kemi och sen språk, men jag hade glömt böckerna
och jag höll på och dö,haha... :D
sen så hade vi skolval haha, go socialdemokraterna!
eller asså... vänstern.. :/
men hahahah, på engelska hade vi glosförhör med eva xd
jag fick alla rätt, nästan iaf, utan att ha pluggat, undrar hur? ;DD
haha,så på svenskan hade vi gunnsan, då kolla vi på ngn film
eller alva och jag lyssna på musik ist,töfft :D
och sen så tog jag bussen hem först och lämnade grejerna och det,
sen åkte jag till teatern, sen så åkte jag hem och skulle sova,
men då va de ingen hemma så jag väntade, så efter ett tag palla jag inte vänta
så jag gick till maxi först o köpte hårfärg tills imorn (aa)
HAHA, fyfan, snacka om att bilder kommer komma asså :D
sen så tog jag bussen hem, och väntade typ flera timmar, fyyfan asså... :(
sen nu så ska jag typ bara fixa lite och sen sova.
ska börja göra i ordning allt för imorn nu också ;)
pusshej :*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0