yo! :D

tjena :)
haha hinner inte skriva så jättemycket nu,
för har inte börjat plugga än (A)'
för er som inte läste igår så har jag 3 prov imorn (y)
jag lär ju få typ ig... :(
haha, men dagen då,
först åkte jag till skolan,
sen så gick jag på dom första lektionerna typ,
sen drog jag hem på lunchen, pallade inte orienteringsprov igen,
haha -.-
så kolla jag lite på tv, så somna jag och sov i typ 3 timmar... -.-
haha :)
sen har jag bara suttit vid datan typ :D
men nu ska jag nog plugga (om jag orkar) hehe,
fysik, kemi och so också, dom jag är sämst på :(
fyfan säger jag bara :D
men näe, nu ska jag ut med hunden fan.
bye§

________________________________________________


Rosa Bandet får 10 kr från försäkringsbolaget Chartis tack vare den här länken: http://www.cancerforsakring.se/?bannerId=2045 – Klicka och gör en skänk-länk du också!

tror inte länken där nere funkar heller, fatta inte ett skit av hur man gjorde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0