trött på dig nu.

asså jag blir så jävla lack på dig,
att du går på mig och mina babes(loveu3<3)
asså du vet själv att vi kommer knulla dig upponer!
och istället för att klaga på mitt,och andras
utseende kan du ju ta en titt på hur du själv ser ut,
nä juste, du ser ut som en sönderknullad potatis ;)
och både du och jag vet att hela söder kommer
knulla sönder dig...
asså för din skull nu, det bästa för dig vore att
du bad om ursäkt och taggade därifrån,
du fattar inte hur många som vill sparka sönder dig
häruppe!
och hör vi ett ord till från dig så asså...
du skulle stängt igen käften din fucking trashhora! -.-
känns så jävla onödigt att ens lägga ner på ddehär
så asså sista orden, passa dig nästa gång äre försent!
bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0