tack för igår alla<3!

haha hann inte blogg igår.. xd
men kan berätta om dagen/kvällen/natten nu ist :)
först så va jag i skolan, så hade vi hk-prov,
och jag fick vg :D
jag blev typ asglad, har bara fått vg en gång innan typ (a)
haha, men sen så drog jag hem, så typ hämta jag pengar och så,
sen så åkte jag till stan och träffade ida, michaela och alva,
vi typ satt på ströget ett tag sen skulle dom dra, så jag träffade ida och fanny,
så vi fikade på lillahem, och gick på stan lite, :D
köpte ett linne och en tröja och ett par trosor haha :D
aa, och sen så träffade jag natha, så typ åkte vi till väster eller nåt och
träffade ngra vet inte vilka haha, och jag skärde mig på tummen ;o
fyfan :(
och sen så tp åkte vi ngnstans, sen satt vi i nå jävla trapphus,
och typ så träffade vi ngn på stan som jag inte kommer ihåg vad han hette,
men vi hade ju kul, HAHA!
så kommer jag inte ihåg mer fan:(
men sen så åkte jag hem eller nå :D
haha, men igår va gfett nice asså (:
ahmen nu ska jag åka ivääg och köpa jacka och lite,
bloggar mer sen, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0