jag fattar alltihop nu,

Tja :)
kom in precis typ ,
vart i skolan först men orkade inte sista lektionen,
sen drog jag hem, sen till stan och träffa marcus :)
sen gick vi till niklas och jag fick encigg :L
det va fan min sista.
yes, sen skulle vi förbi jonas för skulle snacka med han,
sen drog vi hem till mig och åt, sen till jonas igen
och det va typ ngra folk där :]
och jag fick en keps hahaha ,
av ngn sötsak som inte jag kan namnet på :)
haha, ahmen sen så drog jag heem,
och nu har jag paniik för hittar inte photoshop skivan :(
men ska hoppa in i duschen nu, puss :)






gammal bild



haha glömde tydligen publicera igår ;o
men gör det nu ist..
för er som inte fatta så är det gårdagens inlägg :)
och jag ska till ture snart och kanske orkar blogga sen
puss ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0