I'm the kiiiing,of everythiiing :D

heey :)
haha igårkväll&natt blev helt crazy ju.
slutade med att jag inte hade ngnstans  å sova :o
nej men okej, först så va vi hos alva,
så gick vi ut och träffade ninni och emma,
sen så gick emma och ninni och jag till donken
och fetade glass :D
haha, sen gick vi till svea och träffade chrille och ngra,
eller nååååt sånt,
sen så skulle dom hem och jag vågade inte gå själv (a)
så jag fick skjuts av chrille :DD
haha, sen när jag va hos alva så rökte vi först
sen kolla vi film :)
sen skulle dom iväg till väster och träffa en,
och då palla inte jag följa med, så jag följde med fannyförst
sen skulle jag ta bussen till linköping och sova hos robin
men missa den :(
så satt typ på stan helt jävla själv 10 år typ...
sen efter ett tag så träffade jag robin, mulle och ngn mer
som jag inte kommer ihåg namnet på xd
sen gick vi hem till honom,
så kolla vi på film lite sen drog jag till ekenäs
och träffade mattiasoch billy (y)
så gick vi hem till matte sen så typ kollade vi filmoch jag
somna inte förns kvart över 6 så jag sov typ till 1 -.-
fett ont  huve (aa)
haha, sen så drog jag och mattias och billy till stan
ett tag, sen tog jag bussen hem och nu har jag ätit,
haha hade inte ätit sen igår :(
så va fett hungrig ;o , ahmen nu så ska jag bara vila
liite, sen ska jag nog till ida eller nå :)
och kolla bilderna här under!
puss<3








här är alla bilderna men syns inte så bra,kommer fler





haha så jävla snyga ärvi :D





haha jag taggar gal1!





haha!





HAHAHAHAHAHHAHA xd ,





the cool one's :D





haha, jag hade slut på energi och orkade inte sitta upp :D?





jag,alva,ida<3





alva,jag,ida<3






och alla diggar min rumpa ,bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0