;)

Hey,
kom precis hem typ...
yao, men provet (orienteringen)
gick ganska bra imorse, hittade alla kontroller
förutom 1 eller 2 (;
hähä, så bäst är jag!
men det va feeettt regnigt, asså blev dygnsur :(
så efter det så åkte jag hem och duschade oså
och kom preciiiis till tyskan, eller ngra minuter
försent, haha ;p
och sen så vare fett tråk, sen efter skolan
så åkte jag till teatern, sen linköping och träffa en,
sen satt jag och vänta på bussen i resecentrum i 53 minuter (y'
och jag somna fan på bussen :(
haha, sen åkte jag hem, gick lite..
sen frös jag förmycke så stack hem :)
men ska fixa nå och äta eller nått nu,
puss :)<3

Kommentarer
Postat av: Leandertanja

Merci for all the wonderful writings

2012-07-04 @ 14:21:52
URL: http://leandertanja.blogbloc.com
Postat av: Leandertanja

Merci for all the wonderful writings

2012-07-04 @ 14:21:58
URL: http://leandertanja.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0