dennis flink är kung!

hejsan :)
haha vet inte vad jag ska skriiva :(...
kan ju börja berätta om dagen :D
först så tog jag bussen till skolan,
sen så minns jag inte haha,
förutom typ efter lunchen eller va det
va så satt vi i cafeterian och alla hade damp :D
(speciellt emma (A)' )
hahaha :)
sen hade vi typ språk och syslöjd,
men jag drog hem en halvtimma innan vi sluta,
och juste sara och alma kom till skolan med :D
så vi snacka med dom typ 5 minuter ;oo
sen va jag på bup -.-, sen åkte jag hem och
typ kolla tv, kanske ska plugga nu,
för har 3 prov på onsdag (a)
omprov asså xd
haha, bra julia (y)
pusshej §

Kommentarer
Postat av: FlinkeN.

Hihi jag e kung:D<3

2010-10-19 @ 17:05:05
Postat av: Anonym

jo jätte :D<3

2010-10-19 @ 19:05:11
URL: http://juvlija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0