29/10-10

tja :)
sry för jag inte har uppdaterat nååt typ,
men har inte vart hemma sen i onsdags och har inte
haft ngn dator ;p
i onsdags mötte jag mj och pierre och amanda på stan,
sen ture och danne och pierre ,om jag hade rätt
och lite annat folk ,
där jag har vart hela tiden typ :)
men nu ska jag iväg och köpa hårfärg,
ska färga blondare, eller asså inte för jag vill ha blondare,
utan för att få ur den bruna toningen i underhåret som inte går ur ;p
och så ska jag nog färga bruna slingor med,
fast inte idag tror jag :)
sen ska jag noog va med brudarna (y)
eller om jag hittar på ngt annat, men troor det blir så,
men nu ska jag fixa lite och sen iväg :) puss








hitta ingen bildförst, sen hitta jag en riktigt söt här! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0