21/10-10

hej,
bloggar lite kort om dagen nu,
vaknade typ runt 9, började 8 haha,
så typ fixade lite, åt och så, så åkte jag till skolan 11 typ,
och hade tyska då, så orkaade inte...
men emma och ida blev ju utslängda från spanskan, haha
så vi satt typ i cafeterian och lite :)
sen vare lunch, sen va de typ engelska och so sen va jag på
halva svenskan, sen ddrog jag till stan, så träffade jag dennis,
typ 10 minuter haha, så träffade jag simon i typ en halv minut haha,
så väntade jag lite sen drog jag bort till norra
sen åkte jag till ellen :)
typ ett tag, sen gick jag hem, och nu kanske jag ska plugga dom där
11 sidorna i matten om jag orkar -.-
fast tror inte jag gör det (a)
fett trött, och på fett dåligt humör nu...
ahmen orkar inte skriva mer nu,puss §







tur att jag har min älskling, hon är fan den ända man kan lita på...






'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0