kom tillbaka bror...









Klarar mig inte utan dig,
snälla lasse kom tillbaka...
du är min enda familj
jag är stark,
men klarar mig inte utan dig
jag har gjort så mycket fel,
och jag förstår att du är missnöjd
men jag lovar ändra mig...
vill inte förlora dig...
snälla kom tillbaka, jag gör vad som helst!
kommer ihåg när du bodde hemma
kommer ihåg när du satt inne
kommer ihåg när jag va hos dig i mjölby
kommer ihåg när du och jag umgicks...
som syskon
kommer du ihåg sommaren 2010?
när jag bodde hos er i stockholm, och norrland
skiten är keff här, utan dig
jag klarar mig inte, jag svär!
kvar i depression,
veckorna efter jag kom ut från psyket var dom bästa,
du var alltid bredvid mig
snälla kom tillbaks...
vet att jag borde skaffa andra vänner
gör vad som helst för dig
älskar dig bror...





Kommentarer
Postat av: sofia

riktigt fin blogg!:)

2010-12-20 @ 20:05:23
Postat av: sofia

söt du är !

2010-12-20 @ 20:06:06
URL: http://knuutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0