(:

tja :)
kom typ precis hem från skolan nu,
har bara en lektion på onsdagar, fick nytt schema igår
(utvecklingssamtalet)
haha, kändes fett spec, jag måste va den enda som har med specialpedagog?
haaha.. aja, såhär ser schemat ut:

måndag: matte 11:20, språkval, slöjd
tisdag: engelska 10:35, åka hem eller nåt, 14:25 matte
onsdag: teknik 10:50
torsdag: engelska 12:15, so, svenska(kanske)
fredag: hemkunskap 10:30, lunch(eventuellt), musik


riktigt nice tycker jag!
men ska typ färga håret idag med jossan,får se om jag hittar på ngt mer.
och jag tycker ni ska hjälpa mig med vilken plattång jag ska köpa... >.<
gillar dem här två staarkt!
http://www.elgiganten.se/product/hem-hushall/harvardold/OBH3094/obh-nordica-plattang
http://www.elgiganten.se/product/hem-hushall/harvardold/OBH3086/obh-nordica-plattang

eller om ni vet ngn annan som är bra kan ni tipsa mig med... puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0