älskling här <3

tja :)
sry för jag inte blogga igår,
men kom hem typ 1 och deckade direkt -.-
va ialf hos jonis igååår,
med jeppe danne stoffe, sen kom jonas och nenne med
och jonis den jäveln hällde en kanna vatten över mig"
i fucking fejset aså!  fyfan :(
aja , sen idag så har jag och ida vaart i linköping med robin (y)
va typ först på donken sen gränden sen skäggetorp och lite :)
sen joinade robin oss till motala,
så drog vi till mig , och typ softa bara :)
fääättt nice :
sen drog jag till jonis och danne och jeppe och stoffe igen,
typ ett tag , mys :)
och nu sitter älskling och jag här,
duschat,  och bara soooooftar! :D
men jag har hittat min kamera med, bara att hitta sladden och laddaren nu.
men bilder kommer upp ialf :)
pusshej§





gammal bild
'du får mig känna mig hel..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0