6/12-10

Hej :)
Igår var bäst på länge!
vi va typ på ikano först, så köpte jag liite grejer,
sen drog vi till donken, va ngra jobbiga fjortisar där,
som gav mig sån jävla huvudvärk, fyfan. -.-
sen drog vi till resecentrum, vänta på bussen i 72 minuter (y'
HAHA, inte kul...
ahmen sen drog jag hem och så,
och idag va jag i skolan, (ja, det är sant!)
hah, typ två lektioner sen drog jag till stan, um och sen hem sen bup
träffade min förra psykolog när jag va på um,trevligt :)
men ska stääda nu,ciao

Kommentarer
Postat av: den bästa

hahah julia inte 1 timme, 10 minuter och 2 minuter?;)

haha och var det inte du somfick VG på G-delen;)?

hahhahahahha blondi :d<3

2010-12-06 @ 21:29:08
URL: http://alvaaandersson.devote.se
Postat av: Julia

AHAH!

jag är för skööön ;)

haha jo (a) men asså.. jag är bra på att skryta? :D<3

puss!

2010-12-13 @ 13:41:43
URL: http://juvlija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0