lanar med bästaste :d

hejsan (:
Sitter på min balkong och lanar med älskling (a)
och marcus ;) haha
fast börjar bli lite kallt :(
men aja
min dag då, typ vakna kl 11.. eller okej mamma/ida väckte mig -.-
så åkte jag och ida till stan och träffa tina :)
vi va på stan ett tag sen så åkte vi till charlottenborg ett tag,
sen satt vi på stan ett tag till, sen åkte tina hem och vi tog bussen till mig,
så gick vi till ida och hämtade grejer tills hon ska sova hos mig
nu (i två dagar), kul, oså... :D
och sen på kvällen åkte vi hem, fixa lite grejer, och så gick vi ut med hunden
och stötte på... aa... och så blev det ju som det blev med det... men aja,
spelar ingen roll längre ;)
nu så sitter vi här... typ ^^ haha
men nu orkar jag fan inte skriva mer -.-
så pusspuss (:<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0