jag är... bäst?! >.<

hejhej :D
siitter här och kramas med hundarna (aa)
haha, vi typ kollar på simpssons och äter melon, skitnääjs!
idag åkte jag i alla fall till linköping sen, för att pigga upp mig själv (:
fyfan, har fått hosta nu också, förjävligt... :(
i alla fall, jag köpte ett par tights, ett linne, en assöt mössa,
och två par skor, ett par svarta lacoste och ett par vita nike eller nåt,
jag är tråkig jag vet, men hittade inget annat som passade mig typ :(
same shit, dom va ju rätt fina ändå :)
och nu kom jag på att jag ska köpa typ gråa sockar eller nåt, fett mysigt :D
men nu ska jag gå och fixa te och något mer gott till halsen,
pusspå er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0