hejsan alla sötnosar (:

hej! :)
ny blogg nu igen, för den andra blev så tråkig -.-
aja, idag har jag vart med emma patricia ninni sandra o sara (:
eller vakna hos emma typ 1 tror jag, somna inte förns halv 8 :o
ialf så va det kul igår (emmas ''fest'') :D
ehm, så åkte jag och patricia hem med mig och dom andra med ninni ;)
sen så när jag va hemma så åt jag typ djungelvrål (a)
sen så gick jag och mötte emma ninni och sara :p
så träffade vi simon och fredde, HAHAHAH... sandra asså... xd
sen så åkte ninni hem och vi (jag emma sara) gick till donken,
sen kom sandra och patricia, sen gick vi typ lite, så vavi i stan oså,
sen fick jag och sandra och sara för oss att vi skulle åka till linköping, typ...xd
så vi tog bussen och så va vi där ett tag, köööpte tuggumi oså (A)
och sen tog vi bussen hem... eller aa vi vänta på bussen 53 minuter -.-
för den gick typ 10 så vi fick sitta och... gå (:
aja, sen åkte vi med bussen och dom gick av vid sporthallen,
för vi skulle ju åt två olika håll, så jag fick gå från kanalbanken till ekön,
hämta min  väska i busken där och sen gå hem, trevlans ansträngande!
men skit samma :) km ju hem iaf!
så bloggar mer imorn tror jag ,pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0