fixat liiiite på bloggen nu (a)

tjatja! :D
aa, jag har fixat lite på bloggen (än så länge)
och jag har inte pallat blogga nu bara för mig blogg... aa...
sett ut som den gjort :)
men skit samma, nu duger den, ett tag ialf <:
men ialf, idag har jag vart i skänninge med mamma
(va där igår också med mina kusiner oså)  :d
köpte typ endel, navelpiercing, näspiercing och halsband,
för att inte glömma godiset ((:
sen åkte vi hem, kunde knappt gå typ. -.-
men då så kom marcus hit och vi gick ut med hundarna,
sen åkte vi till mormor och städade åt henne :D
efter det åkte mormor jag och marcus o bada i råssnäs (A)
eller okej, jag bada inte, föör kallt :(
men ändå, sengick vi till östensson och köpte godis,
sen åkte vi hem, gick ut med hundarna och typ... gick hem
så har jag geekat photoshop typ 4 timmar nu :o
haha, övning ger ju färdighet ;)
men ska fortsätta nu :D
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0