NÄSSJÖ!

Hej! :DD
Sitter med ääälsk i nässjö nu, eller ärfan halvdöd.
Var och PIMPLADE med skolan. -.-
Var på möte imorse med, va typ mina psykologer, specialpedagog, rektor, elevsamordnare, mentor, och lilla jag. :(
Hah, men aja, det gick väl bra.
Sen frös vi ihjäl på pimpling saken, om någon undrar. -.-
Lånade Bosses jacka, haha! (två meter lång, och över min jacka ;o)
Aja, sen tog vi tåget från linköping,så åt vi pizza, sen träffade vi Albin och Top, laddade på mobilen oså.(Y')
Vet inte om jag ska träffa Alex sen eller ngn annan dag.. well
Ska kolla film och äta mer godis än Ida nu,puss!






jag är fööööööööör söt asså..




Kommentarer
Postat av: ellie

Daaaaaamn va söt du är gumman!

2011-02-20 @ 15:35:11
URL: http://eliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0