heiiiiiiiiiiiiiiiii

Tjaaa! :D
Kom precis hem nu,varit med finaste.(L)
Först träffade jag min psykolog, så väntade Ida utanför i typ 1 timma,hahha. (A)
Sen drog vi till Linköping, till ikano, köpte lösögonfransar, jeans och en tröja. (:
Sen drog vi till skolan typ i 5 minuter, sen hämtade hennes mamma oss,
så väntade jag på hennes möte i typ en timma! -.-
så åkte vi till ö&b, öb? aja, köpte hårfärg. :D
Sen åkte vi hem till Ida, åt, kollade film och färgade hennes hååår. (Y)
Och sen träffade jag älskling och sen gick jag en bit tills mamma hämtade miiiig. (;
Och nu har jag typ ätit någonting som fan inte va ätbart, så 'är fortfarande hungrig, hah.
Och imorgon åker vi ner till pappsen, fett nice! :D
Hör av mig när jag är hemma i nässjö, puss!<3




 jätteweird bild,helt ful


jag kom och tänka på en sak.. jag lägger aldrig upp bilder på de jag köpt?
ska försöka komma ihåg att göra det :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0