du är allt för mig'☆

Hey:)
Sry för jag inte har bloggat på typ ååår.. känns det som i alla fall. :/
Aja, var med Stoffe och Ogge i förrgår,
och igår va jag med Jonte, Simon, Filip och Wille, om jag minns rätt?
Sen sov jag hos älskling, ramlade ur hans säng..hhaha.(A)
Jag är ju inte annat än kunglig asså. :D
Men vet inte vad som händer nu.. typ precis vart hos gynekologen, jättekul.(y'
Men jag bloggar mer ikväll,puss!<3





haha, vet inte vad jag ska skriva.. men skriver alltid något här, så det får bli såhär.(L)




Kommentarer
Postat av: Din älskling

haha aa det va askul när du ramla ur sängen haha, fick inte sova för dej..... va skittrött sen <3

2011-02-28 @ 16:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0