ny header :)

Tjooo!
Har typ suttit och fixat den jävla headern typ 2 timmar. -.-
Rätt så nöjd, förutom att jag inte fick till storleken så bra. :/
Men fixar det ngn annan dag! :)
Har vart på praktiken idaaaag, rätt jobbigt att steka hamburgare, haha.
Kommer fan bli asfet, men kan inte motstå att äta allt där heller. :(
Fast gör väl inte så mycket eftersom jag ska gå upp i vikt ändå.. :)
Aja, skulle slutat 4 men skulle på läkarbesök så drog kvart över 1.
Typ snackade om mina mediciner, och jag har fått sån jävla huvudvärk, som kommer
typ as ofta, varje dag sen i fredags och det fungerar inte med värktabletter?
Har testat massa olika, typ alvedon, ibumetin och panodil..
Men dom sa att det va ingen biverkning av medicinerna, utan det va tydligen en jävla spänningshuvudvärk?
Har ju haft det innan men det här är fan 10 ggr värre. -.-
Aja, vetifan vad jag ska göra nu, äta pizza och kolla tv sen sova.:)
Hörs! Puss!<3





ser värsta uglyface ut men sån är väl jag,då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0