trött...

hej :)
jag är fett trött, asså har vart det hela dagen typ...
tror det kanske var för jag tog slut på min energi imorse? :D
haha, jag va fan astaggad, hade ju en hel dag framför mig (a)
HAHA, så jävla skön är jag :D
men idag då. (:
först vakna jag, va aspepp, åkte till ida typ 7 och va aspepp,
åkte till skolan och kom fram, och va mindre pepp xd
hah, sen va det massa lektioner och skit,
så hade vi idrott, och ida jag och davin och aia stod i omklädningsrummet,
så började bradlarmet... xd
HAHAHHAA, så det kom typ massa brandbilar och grejer,
fast det va ngn som hade slått på brandlarmet eller nå...? (a)
haha, så hade vi orientering i rävabacken, I LERAN -.-
fyfan asså :(
men sen så hade vi matte fast jag va så trött så orkade inte xd,
sen åkte vi hem och jag typ plugga, kolla på teve, va ute och sprang
så duscha jag, sen ansiktsmask :DD
sen nu så måste jag plugga färdigt med tyskan ;p
fett tråkigt men ändå, jag måååste klara tyskan i år ändå... :(
och så har vi kemiprov på torsdag, och jag har träning imorn så måste åka typ
3-4 och kommer hem typ 10 så vet inte hur jag ska hinna asså ;O
men aja, nu ska jag fixa lite,puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0