jag é bäst :DD

hej! :)
kom precis hem nu,
vart ute med fanny nu, askul haha :D
vi gick typ först till maxi, så köpte vi cola oså,
och sen gick vi till bk, så satt vi där typ xd
så gick vi till maxi, och där träffa vi på sandra å sara :D
men då hade jag glömt kameran på bk, HAHAHAH xd
så vi gick dit o hämta den sen gick vi och vänta på bussen,
så skulle sandra och sara också med den bussen,
och jag fick världens finaste tatuering av sandra,
sandra is so fucking beezt :D
haha, men så åkte vi lite buss, så skulle vi hem då
och då så typ slängde busschauffören av oss vid bråstorp,
längst bort asså:o
fyfan vad taskigt :o
så slängde han av ngn annan brud också, så vi typ börja
prata med henne, så gick vi med henne hem ahah :D
tror hon hette nicki (a)
men aa, så kom jag hem nu då, ska nog kolla lite film,
fixa med ansiktsmask och lite sånt :D
aja, lite bilder kommer nu,
tog ju iaf med mig kameran this time, grattis julia :D
pusshej<3










bara så alla vet nu då (så jag får duscha :D:D)
är sandra javarus bezt :D

Kommentarer
Postat av: fanny

haha fett kul !'

och taskigt av busschaffisen ;o

haha på bilden längst upp ser man att mitt hår fortfarande är rosa xD

2010-09-19 @ 19:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0