hej sötnos (A)

hej!
sry för jag inte har skrivit men asså min data har pajjat helt nu,
så ska formatera om den helt nästa vecka typ, eller asså jag
måste vänta på dendär hårddisk grejen... eller asså beställde
ngn sak så ska lägga över massa där för pallar inte bränna o skit (a)
haha,men idag har jag vart i skolan, va astrött typ -.-
höll fan på att somna på tyskan :o
hah fyfan,men sen iaf, så åkte ida och jag till henne, vi typ åt,
så kolla vi på film, fast hon somna haha :D
så jag typ.. aa
men så skulle vi ut och springa fast jag kunde inte för hade så jävla ont :(
men ska ut ikväll senare :)
aa, men nu ska jag ut och gååå med hundarna typ
så jag skriver när jag kan få tag på ngn dator tills nästa vecka och när jag är
hos ngn friend :D
pusshej<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0