tjafan :D
sitter här med marcus nhu, han ska sova här
ialf, dagen då :)
sov med robin&kim inaatt´, kul
vi typ gjorde... jag vet inte, kul ialf
eller jag hade iaf kul, fast det har jag ju alltid ^^
s´hiet nääjs, men ialf, så sov jag ingenting typ
eller jo somna halv 11 imorse typ och vakna 12 elr nå
eller jag vakna inte men en viss spinkevink väckte mig -.-
aa, så åkte jag hem
eller nej jag tvingades åka hem av ryska maffian typ? :s
haha skitsamma, på asdåligt humör nu, måste slå sönder nååååtttt -.-
fett trött och massa läxor tills imorn som jag måste börja med :(
orkar inte, så skit samma
men sen när kjag kom till motala så åkte jag till ida
så gjorde vi typ ingenting, sen gick jag hem eller nå skit
haha...,
men ska duscha nu, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0