du är sjuk, jag är sjukast..

hej!
hinner inte skriva så mycket nu för måste plugga,
prov imorn!
fyfan orkar inte med det -.- :(
men aja, dagen kör vi :p
först vakna jag, somna om och vaknade ännu tröttare
så orkade typ inte fixa håret,sminket eller nåt... xd
men aa, så åkte jag till fanny och dom så cykla vi till skolan.
och skolan orkar jag inte ta upp får bara ont i huve -.-
det ändå roliga va ju lunchen när alva o jag skulle videoblogga xd
haha ffyaaannnn :(
aja, sen så cykla vi hem
fast jag behövde bara cykla halva för isak skjutsa mig .:D
hahah, sen så typ satt jag vid datan lite,
och så har jag bara pluggat, och jag har inte kommit ngnstans :(
men ska försöka lite till nu,
pusshej§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0