stars are falling'

tja :)
jag har feeeeettt tråkigt nu, skojar inte -.-
haha erik och linkan drog precis..
men nu känns det som jag inte har bloggat på år typ :o
men i förrgår va jag med Elin och Qamilla :D
sen igår trodde jag skulle bli världens tråkigaste fredag typ,
men sen på kvällen kom erik , linus , alexander , sinna sen minns jag fan nt xd
hahajag suger på att komma ihåg namn :D...
ahmen så va dom här ett taaag, sen skulle ju jag ut xd
men det blev inte så, så jag stannade när dom stack,
sen kom erik senare, så sov han här (y)
och så minns jag inte mer -.-
men puss ändå<3







haha förra vintern typ (L)
men ni får va redo fan för nu har jag hittat FETT med massa gamla bilder,
på en lite kul data :D



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0