piercat mig :)

hej :)
haha igår så blev det lite jobbigt,
så mötte alex och erik i stan,
så drog vi till elin, sen ut och ah ^^
sen efter det så åkte alex och erik och jag
till elin igen så sov vi där :)
och sen imorse så vakna jag ttyp..
eller vetifan om jag ens somna på natten haha
men så drog alex,sen fixa erik mat och lite,
sen typ 4-5 eller nå så drog jag hem,
skulle möta pappa men vi gick typ om varan i stan ^^
hahha, sen nu har jag piercat underläppen ,
men det såg fett fail ut med både i näsan och läppen,
så tog ur den i näsan :)
vet inte om jag ska sätta dit den sen eller hur det blir haha.
aja, nu ska jag hoppa in i duschen, sen kanske till linkan
pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0