kommer aldrig kunna bli detsamma

hej, förlåt för den dåliga uppdateringen,
men det har vart lite mycket nu...
träffade läkaren i fredags,
och jag fick bara mediciner,
jag tycker det är kaaasst, men det är ju min åsikt...
vill hellre ha hjälp isf, blir så konstig av såna mediciner,
och har flyttat nu också (till nära sjukhuset)
vet inte riktigt när jag ska tillbaka till nässjö,
men det blir väl ngn gång när jag är frisk,
för har mina grejer, och min dator, paniiiik
men a, ska ta lite bilder här så ni får se hur det ser ut,
när vi har packat upp lite mer sen
ska träffa läkare ungefär 3, hoppas jag får ngn vettig medicin nu,
haha.. orkar inte va sjuk längre, blir helt sjukt att sitta inne såhär...
inte vart ute på flera dagar,
men så fort jag blir bättre,så!
men jag bloggar imorn, eller om jag har tråkigt sen,
vilket är ganska troligt.
haha, puss<3


Kommentarer
Postat av: Billy

Bara att adda då? :P

2010-11-29 @ 13:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0