jag skäms...


hej :)
haha är tillbaka i nässjö nu igen.
men jag ska åka imorn igen ,
för ska på möte på torsdag,
sen åker jag tillbaka, haha?
känns bara som det blir onödigt många tågresor ^^
haha ;p
men inatt sov jag iaf hos ida, asmys, eftersom jag inte träffat henne på typ åår :o
haha, så kändes det i alla fall.
sen imorse skulle jag ju till skolan men orkade inte,
så somnade om (A)
haa, sen va jag på det där läkarbesöket, kul lixåm (y)
och sen åkte jag till skolan, hälsade på mina tjejor och sen stack jag hem :)
sen tog jag tåget hit,
sen kom alex :D asnice, vi kolla typ film och så, fast han åkte precis (;
lite tomt nu, ska nog krypa ner i soffan och kolla en film till (a)
hehe, puss!<3



-


Du är inte den du var... vart tog han vägen?
Idag skäms jag över att vara din syster...


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0