22/11-10

hejsan :)
kom precis hem från jönköping nu,
känns fan som jag har vart där hela dagen... :o
fast det kanske jjag har ^^
men ah , vi typ åtdär och sen a6 och massa annat ;p
jag köpte typ.. lite grejjer och glaaaass, me like! :D
har typ inte ätit glass på 100 år känns det som.
+ att det är bra för halsen,
eller asså mina halsmandlar är sjukt svullna nu igen,
har ätit för många antibiotika kurer på för kort tid tror jag,
eller så va det körtelfeber jag hade första gången,
i och med att dom typ inte kunde se ngt i mitt blod elr nå,
vetifan haha ^^
men har tagiit lite bilder dom kommer nu :)
pusshej§






hahha liiiite fel blev de där va?





haha allmänt cpstörd bild som bara jag skulle kunna ta
men ändå, här ser ni min nya fett långa läkarstav
och min finfina glugg, love (L)





fick blaand annat med mig dehär hem :L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0