20/11-10

hej :)
har sjuukt tråkigt
och alex åkte nyss,
inte direkt roligare ;)
och så hann/orkade jag inte blogga igår,
men jag gjorde ingenting typ,
eller jo vi gick till stan,
observera gick och tänk på vädret, haha, fyfan!
så typ köpte vi mjölk :L
och godis och pizza haha feeeet (a)
men det va så fuckat kallt när vi skulle hem,
och fanns ingen skjuts så vi tog taxi haha, fett lata :D
fast ändå inte
och sen kolla vi film typ
och sen kom alex och aså sov han här, treevligt :)
men jag bloggar ikväll tror jag,cya





:) där syns piercingen också, lite iaf

Kommentarer
Postat av: Ebbas Dagbok!♥

ANMÄL DIG TILL DAGENS BLOGG HOS MIG :D♥!

2010-11-20 @ 15:52:23
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0